TEX

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Jan 13 11:38:48 EET 1998

On Mon, 12 Jan 1998, Fotis Andritsopoulos wrote:

> Ama to kaneis auto prepei sthn suneqeia na dhmiourghseis ta arqeia TFM
> (TeX Font Metrics).

  Xm... Ta programmata pou metatrepoun Truetype se Postscript Type 1 h Type
3 eksagoun ta font metrics apo to TTF arxeio kai ta swzoun se ena .AFM
arxeio me onoma idio me to font (afto einai meros tou Postscript font).
Mporeis na metatrepseis to .AFM se .tfm (TeX Font Metric) me to afm2tfm(1)
pou erxetai mazi me to teTeX distribution (kai pithanotata kai me alla).

A.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr