firewall

Thalis Kalfigopoulos tkalfigo at alexandros.csd.auth.gr
Wed Jan 14 10:28:17 EET 1998

Loipon, prwta apo ola diavase to 'IP Masquerade mini-HOWTO' eiani
epexhghmatikotato kai katanohtato :)

Perilhptika:
xreiazesai kernel 2.0.x,ipfwadm 2.3 [or newer]
recompilareis ton kernel me:
prompt for development or incomplete code/drivers
enable module support
networking support
 ""	firewalls
TCP/IP networking
IP:forwardding/gwing
IP:firewalling
IP:masquerading	[an kai peiramatiko ti xreiazesai]
IP:always defragment
Dummy net driver support

kai sto linux dwse
# ipfwadm -F -p deny
# ipfwadm -F -a m -S 192.168.1.0/24 -D 0.0.0.0/0
opou 192.168.1.0/24 einai to netaddr/netmask [gia C-class pou einai to
192.168.1.x ta 24 high-order bit einai 1]

		regards
		Thalis Kalfigopoulos

43rd Law of Computing:
        Anything that can go wr