Peri Greek LaTeX

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Tue Jan 13 14:12:00 EET 1998

Karakonstantis Panagiotis wrote:

> Exw sthsei hdh to Latex2e gia Linux me ellinika kai douleuei
>
> alla den exw xrono gia documentation klp.

Katse, twra moy allazeis oles moy tis gnwseis...Dhladh exete compilarei
to LaTeX2e me support gia Greek ap' eyqeias? Pote egine ayto kai den to
exw parei prefa?
Epeidh endiaferomai para poly, mporeis na me enhmerwseis ligaki
perissotero?
Apo poy phres ta sources? Exw ypoch moy kapoion Giwrgo Sphliwth poy
menei sth Boyla kai eixe kanei port to Greek LaTeX 2.09 se Silicon
Graphics IRIX 5.3 leitoyrgiko.
Ekanes tropopoihsh sta sources? Pws egine to development gia LaTeX 2e me
greek support?

Perimenw perissoteres plhrofories, dioti to qema einai flegon!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr