Error Reading block... Bohtheia please!

Vaios Papaioannou vp at sna.co.umist.ac.uk
Sun Jan 11 14:13:33 EET 1998

 -
> end_request: I/O error, dev 16:07, sector 139870
> hdc: read_intr: status=0x59 {DriveReady SeekComplete DataRequest Error}
> hdc: read_intr: error=0x40 {UncorrectableError}, LBASect=1595485, secotr=139870
>
> end_request: I/O error, dev 16:07, sector 139870
> Error reading block 69935 (Attempt to read from filesystem resulted in short read)
> while doing inode scan. Ignore error<y>?
> ---
 yparxei periptwsh na
> eksafanistoyn...?

ta idia epa8e kai enas apo tus HDs edw kata 99% de mporeis na kaneis tipota ektos apo to na swseis ta data...

ton exw janakanei format kai ton duleyw pali me to elafryntiko oti ayta ta bad sectors einai kapu sto "telos" toy disku kai efoson den grfontai ola pane kala, an kai fobamai to crash apo mera se mera (kapota ta janaebgale ta messages).

telos chechare kai ta ext2 utilities.

vp.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr