Provlima me ta man pages

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Thu Jan 8 01:40:48 EET 1998

8a prospa8hsw na se boh8hsw.
Apo thn dikh mou paromoia empeiria.

Mia aitia htan kapoia anaba8mish pou ekana.
Apo mia kakh sunh8eia tou Slack ta man page uphrxan
se duo meries sto susthma mou.
Esbhsa thn xazh deuterh kopia kai ola douleyan.
(to giati den to eya3a ).

Se kapoio apo ta man-page pou exeis problhma kane ena ya3imo
sto disko sou :

find / -name "man-page*" -print

an to apotelesma deixnei duo arxeia tote phgaine kai sbhse to
arxeio pou DEN einai katw apo to /var/man/cat??

 An kai ta duo briskontai katw apo to idio directory tote sbhse auto
pou den exei katalh3h gz.

Elpizw na se boh8hsa.

-O8wn-

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr