Lan Configuration problem with Internet

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Wed Jan 7 10:55:41 EET 1998

Peri winGate den mporw na se boh8hsw
Omws:
Giati den dokimazeis na xrhsimopoieis to Linux san
porta gia ton e3w kosmo?
Einai h endedeigmenh lush.
An se endiaferei to suzhtame.
-O8wn-

>kALISPERA !
>
>Tha ithela mia boithia sto parakatw thema :
>
>Exw ftiajei ena LAN me server ena Pc pou trexei windows 95 kai client ena
>pc pou trexei Linux (slackware) . I syndesi epitigxanetai mesw 2 kartwn
>ethernet kai 1 modem 28880. Sto pc me ta windows 95 trexei o wingate proxy
>server epitrepwntas tin taytoxroni prosbasi kai twn 2 leitoyrgikwn sto
>internet. Enw apo to netscape tou linux  kathorizontas ton proxy server se
>antistixa services (ftp,www,telnet,klp) mpainw kanonika se opoio site
>thelw, to antistoixo den symbainei ama apo command prompt thelw na kanw px
>telnet se 1 site. Diarkws pernw to minima network is unreachable kai prepei
>na kanw telnet sto 1o pc kai meta na kanw connect sto site pou thelw gia na
>syndethw. Episis programmata opws to lynx pou apaitoun san argument ip
>d/nsi den trexoun (enfanizetai to minima network is unreachable)
>
>Egw tha ithela na mou an jerei kanis ena tropo wste na jeperasw ayto
>problima kai to pc pou trexei Linux na blepei apeytheias Internet.
>
>Me ektimisi,
>Panagiotis Iliopoulos
>
>                    * * * E Y T Y X I S M E N O      T O         1 9 9 8 *
>* *
>
>--
>Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
>Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
>prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
>Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr