Anaba8mish RAM

George Vasilopoulos nexus at studiofm1.cs.teiher.gr
Tue Jan 6 19:42:34 EET 1998

On Tue, 30 Dec 1997, Panayotis Vryonis wrote:

> Exw to e3hs problhma.
>
> To manual tou motherboard leei:
> "The SiS 486 PCI/ISA mainboard cn be expanded from 1MB to 256MB
> by using 256K, 1MB, 2MB, 4MB 8MB, 16MB, 32MB and 64MB of
> 72-pin SIM module."
>
> Se allo shmeio anaferei:
> "Memory configurations from 1MB up to 256MB by using
> 256K/1M/4M/8M/16M/64MB SIM module, EDO DRAM function also
> supported"
>
> Mporw na balw 2 8-aria EDO akomh sto mhxanhma mou? Sto PLAISIO
> pou phga, mou eipan oxi (dioti einai 486) kai meta mou
> zhthsan na to afhsw gia na dokimasoun. Den mporw na to
> afhsw giati douleuw se auto.

Loipon exw kai egw ena pc me amd 133ari epe3ergasth kai sis mother
Einai pci h vesa local bus ?
An einai pci Prepei na paizei otidhpote baleis kyriolektika
Exw balei EDO kai DRAM mazi xwris problem h dikh mou mother
blepei opoiesdhpote RAM tou exw balei ...an einai pci mallon to
idio 8a ginete kai me esena ...kai efoson etsi leei to manual
8a paizei ...en pasei periptwsh pare thn RAM kai an de sou pai3ei
gyrna thn pisw kai pare DRAM

              *****      Giorgos I. Vasilopoulos        *****
              *****    nexus at studio1.cs.teiher.gr       *****

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr