linux+waveblaster

George Anastasiou grid9 at hotmail.com
Mon Jan 5 19:32:28 EET 1998

>Exw mia SB16 h opoia douleuei kanonika me to linux mou. Skeftomai na
>kanw kapoia anabathmish ths poiothtas tou hxou-midi, agorazontas mia
>karta me wavetable-synthesis. Efoson exw thn SB16, ipothetw oti to pio
>oikonomiko gia mena tha htan na parw daughterboard (waveblaster) pou
>dexetai h SB16 (einai ontws etsi? an kserei kaneis as mou pei).
>
>Auto pou tha ithela, einai mia waveblaster me RAM wste na mporw na
>sinthesw kainourgious hxous. Auto gnwrizw oti yparxei ws dynatothta se
>kapoies kartes, alla den kserw kata poson auto tha mporouse na ginei
>mesa apo linux. Me alla logia den kserw an yparxoun drivers gia autes
>tis kartes se linux. An exei kaneis paromoia empeiria, h kserei pou
>mporw na brw tis pplhrofories autes gia to linux, as mou pei.

     Egw pantws den exw dei MIDI add-on daughter board na exei RAM epanw
ths kai na mporeis na kaneis upload samples panw sth RAM ayth. Oso gia
mia f8hnh daughter board, einai ayth poy eixa parei prin enamisi peripoy
xrono apo to Plaisio ( prepei na thn exoyn akoma ), mia Professional
WaveSystem apo thn Terrateq. Exei 4Mb ROM kai on-board effect processor.
Thn eixa agorasei tote 25.000 kai thn exw syndesei panw se mia AWE 32.
Pantws apo apopsh poiothtas, h kalyterh prepei na einai h DB50XG apo thn
Yamaha, me kostos mesa se logika plaisia. An oi times pantws einai stis
25-30 xiliades, koita mh se symferei kalytera na pareis mia
metaxeirismenh AWE 32 h mia kainoyrgia AWE 64 Value. Etsi 8a exeis thn
dynatothna na anebazeis samples sthn karta. Ta simmakia 1MB 30pin kanoyn
1-2 xiliarika, kai me dyo mega h AWE 32 apokta kales dynatothtes.
Yparxei px ena MOD player poy fortwnei ta samples apo to MOD sthn RAM
ths AWE, kai paizei to MOD san MIDI, me to miksarisma na ginetai apo to
EMU 8000 panw sthn AWE, kai etsi den katanalwnei poroys apo thn CPU...