linux+waveblaster

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Jan 5 13:52:26 EET 1998

Nikos Gorogiannis wrote:

> Geia mas.

<snip>

> Auto pou tha ithela, einai mia waveblaster me RAM wste na mporw na
> sinthesw kainourgious hxous. Auto gnwrizw oti yparxei ws dynatothta se
> kapoies kartes, alla den kserw kata poson auto tha mporouse na ginei
> mesa apo linux. Me alla logia den kserw an yparxoun drivers gia autes
> tis kartes se linux. An exei kaneis paromoia empeiria, h kserei pou
> mporw na brw tis pplhrofories autes gia to linux, as mou pei.

Ayto poy zhtas to kanoun oi AWE32, AWE64, AWE64G. Yparxoun drivers gia
Linux, kathos kai oi analoges efarmogoules. Exo thn AWE64G, alla akoma
den katafera na kano to midi na doulepsei .. Oxi pos asxolhthika kai
poly pantos.. Me ligo psaksimo tha prepei na doulepsei... Mono etoimasou
gia kernel recompile... Ayta ta vrhka psaxnontas kapoy sto linux.org,
den thymamai leptomereies...

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr