Anaba8mish RAM

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Thu Jan 1 14:46:59 EET 1998

H sugkekrhmenh Motherboard dexetai EDO ara mporeis
na baleis duo opoiadhpote 8 Mb - 72 Pin kai na pai3ei.
Ena mikro problhma "mporei" na parousiastei an oi
palies mnhmes den einai EDO kai oi kainourgies einai EDO.

Auto 8a to deis mono me dokimh
'h afou anoi3eis to mhxanaki kai deis ti grafoun epanw oi mnhmes
sou.

Anti gia to plaisio sou proteinw na pas sto Computer Club
(einai se kapoia ka8eth ths Stournarh)
ekei 3eroun .

-O8wn-

Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr