Compex RL100-TX/PCI

Giorgos Mouzourellis gmouzo at compulink.gr
Sat Feb 28 18:16:40 EET 1998

Loipon meta apo lathos sinenoisi me ton politi
brethika me dyo kartes Compex 10/100 MB Fast ethetnet
oi opoies omos exoyn mono syndesh me  UTP (RJ-45).
Ayto poy thelo na matho einai an :
1) einai aparaithth h yparxi  Hub gia na ginei syndesh dyo
     mhxanhmaton (h arkei aplos h syndesh metaxi toys me utp kalodio)
2) Ayth h karta mhpos jerei kapoios an synergazetai kai pos me linux
2.0.32
3) Gia 10/100 Mb PCI karta yparxei kapoio montelo poy na mporeite na
   moy proteinete ,kai na exei kai BNC (giati o politis meta to lathos,
moy
  eipe oti sta 100 MB yparxei mono me UTP. An bebaia xreiazetai na einai

   sta 100 .)

Eyxaristo gia thn prosoxh sas.

       Filika Giorgos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr