Ahm!!!

Reality Recovery Front anvo at otenet.gr
Sat Feb 28 12:08:32 EET 1998

At 02:08 ðì 14/1/1994 +0000, you wrote:
>kane ena cat /etc/passwd oste na deis tous valid users
>an exeis ftia3ei user anvo i entoli einai
>chown anvo filename

 Poli orea! Fxaristo poli! Tha pao amesos na piramatisto!
 Parepiptontos: anti na dino to string "chown anvo filename" gia kathe
"filename", mporo na kano tin idia doulia me ena kai monadiko string, sto
opoio tha periexonte ola ta arxeia  ton opoion thelo na allakso to permission?

>elpizo na min xreiasteis tin boi8eia tis listas kai gi'ayto :-)

 File Kosta, *den iposxome tipota*! Ntobra pramata!!! :-)))

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr