Pali ta idia!

Reality Recovery Front anvo at otenet.gr
Thu Feb 26 20:07:50 EET 1998

At 06:56 ìì 26/2/1998 +0200, you wrote:

>Ayto itan apo kakia eos sampotaz  pros kapoion pou dilonei oti einai
>asxetos, etsi?

Ti ekane, leei???
Re palavosate, pou tha mou kanete "tsiritsantzoules"???
Vrikate anthropo na tou kanete farsa!!!!
Sa den ntrepeste!!! Oriste mas!!!
Alla den masao ego, re: apokliete na iparxei anamesa sas kapoios, pou na
exei egkatastisi toses fores to Linux!!! To exo pethani, stin
kirioleksia!!! Me klista matia kano to setup!!! De masao, re!!! Kante mou
o,ti farsa katevasi i gklava sas: den tha sas "perasei"!!!
ELEFTHERIA H THANATOS!!!
O AGONAS SINEXIZETE!!!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr