forms.h

Valotasios George valotas at hol.gr
Wed Feb 25 14:01:32 EET 1998

At 01:30 ðì 24/2/1998 -0800, you wrote:
>Geia sas pali,
>
>Me thn boh0eia twn paidiwn edw brhka to xisp kai to ekana download. Ekana
>edit to Makefile alla psaxnei gia ena file (forms.h) pou den exw kai kwlaei
>sto "make"...
>
>Exw RedHat 4.2 kai exw faei ton kosmo na to brw. Mporei kaneis na mou pei
>pou einai to file h na mou to kanei forward oste na kanw to xisp compile?
>
>Exei kaneis alos auto to problhma??
>
>Nicko

Mpas kai auto to forms.h einai apo to paketo xforms ?
Dokimase
ftp://ftp.redhat.com/pub/contrib

Pare oti exei sxesh me xform(dhladi periexei thn leksh xform)
Auta pou tha katevaseis tha einai se rpm paketo.
Pigene sto dir pou ta apothikeuses kai kane :
rpm -i <paketa>
An sou vgei minima can not find /bin/sh h kati tetoio pigene sthn idia
dieuthinsh kai katevase tp rpm*

meta kane rpm -U rpm*

Signomi an eimoun periliptikos KAIGOME !!!

Valotasios George
valotas at hol.gr
http://users.hol.gr/~valotas/
=-