aparxaiomeno software

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Wed Feb 25 13:31:20 EET 1998

> Autoi oi kupioi dev exouv proavws idea peri tivos prokeitai. Alla prepei
> va tous steiloume eva mail me ta sites pou exouv ta polu kala free
> programmata tou Linux kai auta pou exouv ta
>
> Loipon symfvnw kai egw. 8a eprepe na tous kanoume mia "epi8esh"
> me e-mails oti xrhsimopoioume to linux kai oti einai poly kalo
> kai oti den xrhsimopoiome ta windows kai polla alla tetoia wraia.
>
> Apo thn allh meria, mporei na einai plhrwmenoi apo thn Micro-malakia
> na 8aboun to linux. O dhmosiografikos Organismos Lamprakh einai
> gnvstos kai kataxwrhmenos sta "diaplekomena symferonta"....

Otan kapoios einai toso ma toso stokos oso oi typades (oxi oloi...) pou
grafoun s'auta ta periodika, einai adynato na katalaboun tin diafora mias
porche 911 kai enos Datsun Cherry 1000. (O mpampas mou exei to teleutaio
bebaia). Epeidi ta blepoun kai ta 2 na moiazoun me auto pou exoun sto
myalo tous gia autokinito, nomizoun oti to Datsun Cherry 1000 einai
kalytero giati kykloforei perissotero stous dromous. Oxi oti exoun kamia
idea gia tis diafores/omoiwtites kai ti peripou einai to ka0ena.

Christofer

PS: Ektos kai an mou breite enan apo autous tous stokous pou exei idea apo
windows kai gi'auto ta ypostirizei.

Special offer from microsoft... Buying 3 microsoft products for the price
of 5, you can get the 4th for FREE!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr