Plhroforiaka.............

Mixalis Kabrianis mkabrian at auadec.aua.ariadne-t.gr
Wed Feb 25 00:20:08 EET 1998

At 01:32 ìì 24/2/1998 +0200, you wrote:
>Paidia lypamai eilikrina gia to RAM , alla h katantia tou exei hdh fanei
apo ayta
>pou vazei sto CD ....
>Ta idia exw epishs kai na pw gia to CHIP , prwhn Computer Software ....
>Protimw na pairnw to PC-MASTER , pou mporei na asxoleitai me paixnidia , alla
>kanei sovarh douleia ....

Xoris na thelo na pairno to meros kanenos... To CHIP exei balei kai dyo
fores CD me Linux (Slakware, ti mia os CHIP kai tin alli os C&S, prin
ennopoiithoun) kai eixan kai tin kalosyni na dimosieysoun to mail pou tous
esteila gia to magaz kai to www.linux.gr. Malista ebalan kai screenshot apo
to magaz, to opoio simainei oti to eidan ki olas, kai den egrapsan typika
mia apantisi.
Meta apo ligo kairo, tha sas enimeroso kai poioi alloi piran to idio e-mail
me to CHIP kai pou mas egrapsan :-)

        Mixalis Kabrianis
Agricultural University of Athens
  Network Management Center