backspace in xterm

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Tue Feb 24 17:19:29 EET 1998

I.Ioannou wrote:

> Mesa se xterm, ston bash, to backspace deinei delete.
> Antithetws, opoio allo programma trekso mesa apo to xterm (vi, mc k.o.k)
> pernei kanonika backspace.
>
> Kanena hist pou prepei na peirakso ? Yparxei periptosh na
> ftaiei to keymaping toy grIsoKbd  gia ayto ?

  Giannh,

  To grISOXKb, kai genika opoiadhpote allagh sto mapping tou
 X-keyboard (opws auth pou proteinei o Aris Koxaras sto mhnyma
 tou me to auto 0ema) allazei ontws ton xarakthra pou phgainei
 sto ekastote X-application (dhladh sthn sygkekrimenh periptwsh
 sto xterm, pou me th seira tou perna ton xarakthra sto bash). Etsi,
 0ewrhtika mporei kaneis na alla3ei to xarakthra pou stelnei to
 "BackSpace" plhktro se auton pou 0elei. Ta maps pou parexontai me
 to grISOXKb-1.1, parepiptontws, *DEN* peirazoun to default mapping.
 To problhma sou einai oti to terminfo (h termcap, analoga me to ean
 to xterm sou einai compiled me terminfo h termcap library -- auto
 mporeis na to deis me "ldd `which xterm'") entry gia to xterm 0etei
 ws "erase" character to '^?' kai oxi to '^H'. Ean kaneis ena
 "stty erase '^H'", to problhma 0a dior0w0ei. To bash (opws kai to
 tcsh) den exoun problhma giati xrhsimopoioun '^?' (Delete) kai '^H'
 (BackSpace) me akribws ton idio tropo.

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr