enlightenment

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Feb 22 14:23:48 EET 1998

On Sun, 22 Feb 1998, Sir Zagor wrote:

> gcc -o enlightenment -O2 -fno-strength-reduce      -L/usr/X11R6/lib main.o
> lists.o draw.o events.o wininfo.o actions.o ewin.o loadcfg.o root.o text.o
> status.o buttons.o alert.o iconify.o globals.o menus.o infobox.o file.o
> regexp.o desktops.o misc.o states.o keys.o
> ndowops.o -lImlib -lpng -lz   -lXext -lX11 -lm
> /usr/lib/libImlib.so: undefined reference to `png_get_valid'
> make: *** [enlightenment] Error 1
>
> ti sto diaolo simaini auto?

  Afto pou leei. H shared bibliothiki /usr/lib/libImlib.so zhtaei ena
symbolo onomati "png_get_valid" to opoio den yparxei sto symbol table sou,
eite tou programmatos sou, eite twn linked bibliothikwn sou.

  Epeidh exei to prothema "png", ypothetw oti sxetizetai me thn bibliothiki
libpng pou asxoleitai me PNG eikones. Thn exeis afth th bibliothikh? An oxi,
prepei na thn egkatasthseis ki afth. An thn exeis, thn exeis sto swsto
shmeio? An thn exeis, o linker thn briskei sigoura kai ola pane kala kata
t'alla, dokimase na allakseis th seira tou linking apo "-lImlib -lpng" se
"-lpng -lImlib". H seira paizei rolo se merikous linkers (adynatw na
thymithw an o linker tou Linux einai evaisthitos se tetoia themata).

> kamia idea guys ?

  Bres thn libpng.* (dwse locate libpng). An den brethei, pare to paketo kai
egkatasthse to. Yparxei pollakis sta CD ths Infomagic.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr