sendmail

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Feb 21 23:33:39 EET 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to All about "sendmail":

 L> (mailer local died with signal 13)

 L> Dinw sendmail -q kai dinei to idio gia ka8e entry pou
 L> epe3ergazetai.

SIGPIPE. Endiaferon. Basika shmainei oti o local delivery agent (poy einai h to
/usr/bin/mail h to procmail, analoga me to installation sou) stamathse gia
kapoio logo sth mesh na diabazei to mail poy toy esteile to sendmail kai phge
na dei thleorash (tsonta me ton Eric Allman kai ton Marshall Kirk McKusic).

Basika an xrhsimopoieis san local mailer to /usr/bin/mail, bale to procmail -
einai poly kalytero. (odhgies gia to pws 8a to kaneis ayto exei mesa :>).

Twra, giati akribws synebh sth sygkekrimenh periptwsh...

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr