PLZ reHELP !!!!

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sat Feb 21 11:07:59 EET 1998

Valotasios George wrote:

> Popo tha ftisw ema mexri na kataferw na topothetisw auto to grISO ....
>
> Tha mporouse kaneis na mou peei giati otan kanw rpm (pira to kainourgio) -U
> ncurses...
[snip]

  Axem... :) To grISOXKb *den* exei sxesh me kanena apo ta versions
 twn programmatwn pou "synistwntai" gia na exei kaneis Ellhnika
 katw apo auta :)  Fantazomai ekanes egkatastash tou grISOXKb-1.1 se
 mish-mia wra, kai twra paideuesai me ta ypoloipa synistwmena paketa.
 To grISOXKb den xreiazetai tipote ap'ola auta gia na doulepsei.
 Kanontas to test me to xedit, opws yparxei mesa sto arxeio
 INSTALLATION.Linux 0a se peisei gia tou logou to alh0es.  Enta3ei,
 eipame einai sxetika polyploko to installation (par'oti exei *poly*
 leptomereis odhgies), kai molis 3eklepsw arketo xrono 0a ftia3w ena
 automato installation (toulaxiston gia XFree86). Perisy to Noembrio
 eixa pei oti isws na htan etoimo mesa sta Xristougenna, alla den ta
 katafera. Siga-siga 0a ginoun ola omws :)

  Me polous xairetismous,
  kai perastika me tis idiotropies twn RPM ths Red Hat,

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr