linux&bsd

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Feb 21 10:25:56 EET 1998

On 20-Feb-98 Harris Kosmidhs wrote:
> X8es perasa to Free BSD -nai o ricudis ftaiei, barate!!!!!.

Apostath :-(
(perimeno entiposeis , giati ton Cristos ton theoro prokateleimeno)

> To problhma maou einai pos na kano boot kai se BSD alla mesa apo to
> lilo.

Giap, RTFM toy lilo.
eee, signomi, enoousa, bale section sto
lilo.conf, me
loader=/boot/any.d_b
Ego mexri pou exo ksegelasei kai bootarei SCO me ayto (pou einai toso
xazo pou thelei na kanei boot mono apo ton proto disko)

I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr