Simvoules...

George Vasilopoulos nexus at studiofm1.cs.teiher.gr
Sat Feb 21 01:31:02 EET 1998

On Fri, 20 Feb 1998, Reality Recovery Front wrote:

>  Tha ithela ti simvouli sas se dio pragmata.
>  Proton, ta Linux native kai swap partition pou dimiourgisa, kai opos ta deixnei to Linux fdisk, einai:
>   /dev/hda3/ 257 257 300 177408 82 Linux swap
>  /dev/hda6/  558 558 700 576447 83 Linux native.
>
> H erotisi mou einai, pos krinete eseis ta megethi afta...? Mporo na ta
allakso kai pos? Oi dio Linux diamerisis pou eftiakse to Linux fdisk eginan se
varos tou eleftherou xorou tou Windows 95 partition (pou, prin tin egkatastasi
tou Linux, itan to boot partition), eno afise athikto ton elefthero xoro ton
Windows NT. En to metaksi, ston skliro mou disko vriskonte dio anonima
partition eleftherou xorou, sta opoia den exo prosvasi! Mporo, mesa apo to
Linux, na ta...proskoliso sto partition ton Windows 95 (afou fenete san na...
apokolithikan ap'afto kata tin diarkia tou fdisk kai setup)?

> H alli erotisi mou einai i eksis: mallon epidi to Linux pou egkatestisa einai
 palio, den anagnorizi tin STB Velocity 128 pou exo sto PC mou... Pantos, den
iparxei stin "card database" tou "xf86config", oute kai to "SuperProbe" tin
entopizi (emfanizi ena "Generic VGA" i kati tetio)... Pos linonte tetia
provlimata asimvatotitas metaksi tou kernel ki enos periferiakou (edo, tis karta grafikon)?

To swap partition sou mou fenetai komati megalo (177 mbytes?)
to swap partition synh8ws prepei na einai 2 fores osh h RAM tou pc sou
(kanonas apo radio arbyla mallon alla oloi auto kanoun..an exeis arketh
ram (~64mb?) mporeis na baleis swapspace <= mege8ous RAM)
Gia na metabaleis ta partitions tou diskou sou xrhsimopoihse to fdisk
tou linux sou (*MHN* peira3eis ta win95 partitions alla ute kai to linux
active) mporeis na sbhseis entelws to swap partition kai na to baleis apo
thn arxh (mh 3exaseis na to kaneis swapon) oso gia ta dyo anonyma
partitions mporeis me to fdisk tou linux na ta dhlwseis (an ta 8es gia ta
win sou san fat16 partitions h kai na ta kaneis delete kai meta na
ftia3eis ena megalo pou 8a apoteleite apo ta 2 'anonyma'...To kalo me to
fdisk tou linux einai oti den xaneis data apo partitions ta opoia afhneis
ws exoun kai ws ek toutou mporeis na kaneis aneta thn douleia sou arkei na
mhn peira3eis ta windows-windowsNT-linux partitions sou ..pe3e me to swap
kai ta 'anonyma' partitions ...shmeiwse tous ari8mous twn kylindrwn pou
3ekinaei kai teleiwnei to ka8e partition wste na mhn kaneis kapoio la8os
Oson afora to problhma ths kartas o8onhs des an yposthrizete apo thn nea
ekdosh twn xfree (den einai 8ema kernel einai 8ema xfree) akoma des an
yposthrizete apo thn nea svgalib an se endiaferei na douleueis se konsola.
An yposthrizontai den exeis para na katebaseis ta nea Xfree86 (yparxoun
sto ftp.ntua.gr) kai na ta kaneis install
P.S. Alla3e mailer bre aderfe ..bgazei kati grammes 3 milia (microsoft
einai ?:>)
              *****      Giorgos I. Vasilopoulos        *****
              *****    nexus at studio1.cs.teiher.gr       *****

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr