About who command

George Goundras linux at phoenixbbs.dyn.ml.org
Thu Feb 19 05:46:46 EET 1998

Sto RedHat 5.0 poy mphke prosfata se ena mhxanhma parathreitai to ekshs fainomaino....

otan grafw thn entolh "who" moy apantaei:
who: Memory exhausted

Mhpws kserete ti mporei na ftaiei gia ayto to thema? (eixa ksanakanei idia erwthsh) kai pws pithanon mporw na to
diorthosw?
O kernel einai o 2.0.32
Oi entoles w kai finger entometaksh leitoyrgoyn mia xara...
Otan ginei reboot to systhma leitoyrgei kai to "who", alla meta apo kapoion xrono xrhshs (merikes wres)
ksanaparoysiazetai to problhma me to memory exhausted.

Epishs exw koitaksei thn mnhmh me thn entolh free kai blepw poly eleytherh mnhmh...
To mhxanhma einai Pentium 133 me 48MB mnhmhs...
Sto redhat 4.2 (Vanderbuilt) den eixe paroysiasei tetoioy eidoys problhma.. To problhma emfanistike meta thn egkatastash
toy RedHat Linux 5.0 (Hurricane) ... Ean kapoios kserei kati .h. exei kati ypopshn toy, parakalw as moy apantisei sthn
lista...

Eyxaristw ek twn proterwn...

Filika,
George Goundras