Αρχαριος!!!!!!

HRISTODOULAKIS ALEXANDROS A.HRISTODOULAKIS at telestet.gr
Wed Feb 18 15:54:41 EET 1998

Γεια σας,
            δεν ειμαι αλλα θελω(και βιαζομαι) να γινω linux user...
Εχω επιλεξει το LDR distribution το οποιο ψαχνω τωρα και 20 μερες.Ηθελα
να μαθω κατ'αρχην αν η επιλογη μου ειναι σωστη και που τελως παντων
μπορω να τα αγορασω.
         Ρωταω επειδη στο Ηρακλειο-Κρητης δεν ξερουν τι εκδοσεις
φερνουν(εκτος της Redhat μια αλλη ειναι της Infomagic για την οποια
θα΄θελα ενα σχολειο μιας και δεν την ξερω) και εκτος αυτου φερνουν λιγα
κομματια τα οποια εξαφανιζονται αμεσως.Παντως με παραξενευει το γεγονος
οτι υπαρχει καποιο προιον με τοση ζητηση και δεν μπορω να το βρω.....
       Επισης ουτε στον Παπασωτηριου,που απευθυνθηκα,δεν εχουν καποια
εκδοση διαθεσημη,δεν γνωριζουν τα LDR και εκτος τα Redhat φερνουν τα
Toolkit (η Toolbox) για τα οποια επισης θα΄θελα καποιο σχολειο.
      Σκεφτομαι τα LDR απο διαφορα αρθρα του Intrnet (Linux.gr).
      Ευχαριστω εκ των προτερων για τον χρονο σας.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr