XISP and Compulink

Kokras Nikos kokni at eexi.gr
Mon Feb 16 17:04:47 EET 1998

On 16-Feb-98 George Daflidis-Kotsis wrote:
> Sto POP 8essalonikhs pantws egw tis ligostes fores pou dokimasa na
> sunde8w me Linux sunde8hka xwris problhma....Bebaia gia ta setarw to
> chat+pppd+PAP xrhsimopoihsa to pppsetup alla epai3e apsoga.

Oses fores xreiastike na synde8w me clink sto POP 8essalonikis, den
antimetwpisa problhma ALLA ekana config to ppp "by the book", ftiaxnontas
monos mou ta /etc/ppp/* , kai oxi me to XISP poy xrhsimpoiousa synh8ws.
dystyxws, dimitri, den 8ymamai na sou pw *akribws* giati, alla me to XISP den
mporesa (sth 8essaloniki) na synde8w me thn clink, enw me AUTH kai forth den
eixa problhma.
P.S. bravo omws, poly kalo genika to XISP (ews yperbolika kalo (!!!), na doume
to grISOXkb pote 8a ginei e3isou kalo...)
Kokras Nikos <kokni at aurora.eexi.gr>
  Date: 16-Feb-98 16:54:23 EET
 Finger for more  LongLiveLinux
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr