Mp3 & Redirection...

Minas Dasigenis mdasyg at obelix.ee.duth.gr
Thu Feb 12 18:24:59 EET 1998

	Geia sas,

	Exv mia aporia pou afora to redirection ths ypologistikhs
	isxus enos mhxanhmatos se ena allo meso diktiou.
	Egv exv enan argo ypologisth me linux alla eimai
	sundedemenos se ena mhxanhma me megalh ypologistikh isxy
	pou kai ayto trexei linux.

	H aporia mou einai pvs mporv na trexv to programma gia na akouv ta
  	tragoudia mp3 ston server kai na ginetai redirection sthn dikh mou
	karta hxou.

	Euxaristv prokatabolika osous asxolh8oun me to problhma.

	p.s. Mhpvs gnvrizete apo thn allh kana allo leitourgiko systhma
	     pou na yposthrizei ayto to "redirection" ths ypologistikhs
	     isxus? Kai an poio?

                             DASIGENIS MINAS
			Democritus University of Thrace
				Xanthi, Greece