Antikatastash Diskou kai metafora systhmatos

Koxaras Aris koxaras at ceid.upatras.gr
Sun Feb 8 21:48:41 EET 1998

On Sun, 8 Feb 1998, Line Computers wrote:

> Gia xara se olous sas
> 8a h8ela an mporei kaneis na me boh8hsh, na mou pei pws mporw na
> metaferw to
> systhma mou se kainourgio disko,
> Yparxei kapoia entolh gia olikh metafora ;
> Episei pws 8a ka8orisw meta thn metafora na ginetai boot me ton neo
> disko;
> Euxaristw ek twn proterwn
> X.Ioannou

	Kane  "mount" ton kainourio disko sto /mnt kai meta antegrapse ena
ena ta toplevel directories kai arxeia. (p.x. /usr /bin /vmlinuz, alla OXI
p.x to /usr/bin). Auto kanto me thn entolh "cp -a /usr /mnt" pou diathrei
permissions kai symbolic links.
	An DEN alla3eis ta kalwdia stous sklhrous, prepei meta na
dior8wseis kai to /etc/fstab etsi wste na deixnoun sta nea filesystems. An
8eleis na kaneis boot apo to neo disko arkei na ftiaxneis neo
configuration tou lilo.

Seeya,
Aris

P.S. Aporriptw oles tis lyseis tou styl: tar cf - / |tar xf - -C /mnt kai
tis antistoixes me ta "dump".....

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr