Dyo erwthseis (grISOXKb-1.1)

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sat Feb 7 19:54:17 EET 1998

Gerassimos Toumazatos wrote:

> Prospauw na balw ellhnika sto linux (grISOXKb package) alla sthn bohueia
> blepw anafora sto Xfree86 enw egw xrhsimopoiw to Metro-X. Ua yparjei
> problhma;

  Geia sou Gerassime,

  O Metro-X server pou exeis einai mesa se ena plhres X11 release
 swsta; Dhladh, exei ena plhres X11 tree (me includes, libraries
 binaries klp.), h mhpws einai mono enas Xserver (me ta parelkomena
 arxeia tou) pou egka0istatai se ena hdh hparxon X11 tree;  Opws
 kai na exei, bres pio revision tou X11 einai to distribution pou
 0a xrhsimopoihseis me ton Metro-X (X11R6, X11R6.1 h X11R6.3). Meta
 akolou0hse *oles* tis odhgies tou grISOXKb-1.1 pou aforoun se auto
 to revision, *ektos* apo tis odhgies pou aforoun sto arxeio
 XF86Config tou XFree86 server. Ean den xrhsimopoihseis ton tropo
 allaghs plhktrologiou mesw tou koumpiou glwssas katw apo fvwm2 h
 fvwm95-2 (paradeigmata kai gia tous dyo window-managers 0a breis
 mesa stis odhgies), tote gia na fortwseis to default plhktrologio
 pou 0es, xrhsimopoihse ta "kbd-us" kai "kbd-gr" scripts. Ola ta
 ypoloipa twn odhgiwn isxyoun ws exoun.

  Me xairetismous,

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr