Yogurt time

Reality Recovery Front anvo at otenet.gr
Fri Feb 6 15:27:47 EET 1998

>Den blepw kamia asteia katastash para mono mia kwmikotragikh kai auto
>e3aitias ths zhleias kai tou f8onou pou xarakthrizei ta atoma pou
>proebhsan se auth thn energeia...

Ma...pos einai dinaton na min theoris astio to giaourtoma tou B.G.? Olos o kosmos gelaei!
E, oxi zilia kai fthonos!!! Mpori na mou "gializoun" ta dollars tou B.G., alla den tha einai aftos o logos pou tha ton giaourtoso!!!
Alloste, pou ton kseris ton anthropo pou ton rezilepse? Ta kanalia lene oti einai..."farser" kath' ipotropi kai kat' eksin! Siga min einai...farser! Kanenas anthropakos aganaktismenos ki orgismenos me tin pagkosmia politiki tou B.G. kai tis Mikromalakis tou, tha einai... Kai roto: posoi apo tin lista DEN tha ithelan na giaourtosoun ton Bill?

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr