adaptec-linux+winNT+95

Petros Petrou ppet at intracom.gr
Fri Feb 6 09:38:34 EET 1998

>Right! Enas ka8hghths, dipla, eixe sto linuxaki toy enan 2940U o opoios
>ekane kai aytos reset opote egrafe sto zip drive toy. Ton allazei
>(3anapairnei 2940U) kai pali mia apo ta idia. Toy lew na dokimasei ton
>2940UW poy eixa egw spiti kai ta problhmata e3afanizontai. Einai profanes
>oti mono an pareis ton pio akribo controller ths Adaptec den 8axeis
>problhmata...
>Par' epiptoyshs, ola ta patches apo 2.0.30 ews 2.0.33 allazan ton driver gia
>toys 2940 (gia thn akribeia, gia aytoys poy exoyn chipset aic7xxx).
>
>Kor.

Loipon epeidh to 8ema to exw psaksei arketa, OUTE o 2940U einai akribws
ADAPTEC.
Einai OEM basismenos se Adaptec chipset. O pragmatikos ULTRA SCSI ths
Adaptec
einai o 2940AU (to A kanei th diafora). Diaferoun kai sthn opsh an tous
deis
dipla dipla alla to gegonos apokryptetai epideksia mia kai o 2940U einai
profanws ligo fthnoteros. Pantws o 2940U exei to BIOS se EPROM pou einai
se
DIP package, enw o 2940AU se EEPROM se PLCC package. An einai pantws na
dwseis
toso xrhma pairneis ena 2940UW me kati parapanw kai ka8arizeis.

Petros Petrou
ppet at intracom.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr