LILO booting FAT32 (Part3)

Achilleas Kotsis achille at eexi.gr
Fri Feb 6 13:13:22 EET 1998

On Fri, 6 Feb 1998, I.Ioannou wrote:

> On 05-Feb-98 Magic wrote:
> >
> > PS. Katebasa ta patch gia FAT32 kai mporw na kanw mount partitions... to
> > problhma mou einai na BOOTARW... :)
>
> To ksero oti den einai akribos h lisi pou thes,
> alla giati den xrisimopoeis thn texnikh config.sys+loadlin
> na ksemperdeveis ?
>
> I.Ioannou (roryt at hol.gr)

An fortwseis to linux me loadlin einai to idio san na to fortwneis
apeu8eias apo to MBR h mporei na exeis problhmata ? (den 3erw,lew px
kataloipa sth mnhmh apo dos tsr) giati an einai to idio,8a me bolebe
idiaitera,afou 8elw na fortwnw kapoia Mixer Settings gia thn karta hxou
mou prin bootarw Linux
Kai emias kai esteila to mail,mhpws mporei na mou pei kapoios pou mporw na
brw plhrofories gia to pws leitourgei to loadlin? (mhn mou peite loadlin
/? giati den einai kai idiaitera katatopistiko:))

|         Achilleas Kotsis          |
|Electrical and Computer Engineering|
|         Student at NTUA           |
|IRCNicks: Achille , Porsche        |