Mia aplh Erwthsh

Koxaras Aris koxaras at ceid.upatras.gr
Thu Feb 5 21:37:50 EET 1998

On Thu, 5 Feb 1998, Stratos Margaritis wrote:

> Tasos Bassoukos wrote:
> >
> > Stratos Margaritis wrote:
> > ?
> > ? Geia se olous,
> > ?
> > ? Mhpws jerei kaneis pws mporw na kanw ton HTTPD na dexetai TCL Scripts as CGI's?
> > ? --
> > ?
> > ? Stratos :-)
> >
> > Strato dokimase to e3hs:
> >
> > 1) cd sto directory pou einai ta cgi-bins tou httpd sou kai to tcl
> > scriptaki pou 8eleis na einai san cgi-bin.
> > 2) vale san prwth grammh
> >   #!/usr/local/bin/tclsh
> >   h pou einai engatesthmeno to tclsh sou (locate is your friend)
> > 3) chmod a+rx ?to_tcl_cgi_sou?
> >
> > 4) ..... et voila!
> >
> > --
>
> Euxaristw olous sas alla to problhma htan sto parakatw:
> puts "Contenttype: text/html"
> Jerete ti eleipe apo edw?? 3 "\n" molis mphkan to script douleue ajoga... Giati
> auto???
>
> Oso gia to na diabaseis einai aplo, apo ena form me post method : gets stdin
> [variable]
> --
> Stratos :-)

arghhhhhh :-)

	Sou eixa pei, oti to HTTP/1.0 stelnei kai kapoies "metavlthtes"
stob browser, (kai o broswer ston httpd). H metavlhth "Content-type" leei
ston browser ti eidos einai to arxeiou pou tou stelnei. (Des ti typoi
yparxoun apo ta "helpers" tou netscape). Afou o browser/httpd steilei OLES
tis metavlhtes, prepei na steilei kai mia kenh grammh. To swsto einai:
puts "Content-type: text/html\n\n"
pou 8a typwsei

(mexri edw). An 8eleis na peiramatisteis , pare to netcat (nc) kai kane
nc -l -p 80
kai me to netscape 'h to lynx phgaine sth dieu8ynsh http://localhost/
kai 8a deis oles tis parametrous pou pernaei :-))))))

Seeya,
Aris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr