comp.linux

I.Ioannou roryt at hol.gr
Wed Feb 4 06:26:03 EET 1998

On 03-Feb-98 Harris Kosmidhs wrote:

> 3erei kaneis an uparxoun os mailing lists (px to announce)
> H an einai ta idia me kapoia antistoixa sto linux.*?

auto einai apo to c.o.l.a. , se morfh digest.
Exo malista peiraksei kai to utility undigest gia na katalabainei
ta digests tou c.o.l.a. - an thes sto stelno.
(koita kai sthn selides sto web, kai ta alla
pithanon na exoun e-mail digests)
** FOR YOUR REFERENCE **

    Internet: Linux-Announce-Request at NEWS-DIGESTS.MIT.EDU

You can submit announcements to be moderated via:

    Internet: linux-announce at NEWS.ORNL.GOV

End of Linux-Announce Digest

I.Ioannou (roryt at hol.gr)
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr