partitions

simos at athena.teiath.gr simos at athena.teiath.gr
Tue Feb 3 19:54:23 EET 1998

On Tue, 3 Feb 1998, Moraitakis Konstantinos wrote:

> 	Exw stisei ena slakware se ena disko 1GB kai apo lathos jexasa na
> xwrisw ta partitions . Ginetai na to kanw tora auto (mias kai thelw na
> kanw orismenes perioxes nosuid) xwris na xreiastei na javastisw linux ?
Den yparxei programma pou na kanei resize se ext2 filesystem.

Opote, gia na min janakaneis install, to mono pou mporo na skeftv, einai
na valeis allo ena skliro sto mihanima, na graceis ekei prosorina to linux
me "cp --parametrous", na to ftiajeis na bootarei svsta (/etc/fstab), na
kaneis jana partitions sto palio HD, kai bootarvntas apo to neo-prosorino,
vale ta arxeia sta katalila partition.

Simos KSenitellis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr