Re^2: Re^2: man pages..

keramida at ceid.upatras.gr keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 3 19:24:05 EET 1998

: papari:~# ln /usr/bin/man /usr/bin/woman
: papari:~# woman man
:
: afou de mporeis na kaneis "man woman" kane "woman man":-)))))))
:
: Seeya,
: Aris

Me mia mikrn dior0wsn.  Prepei va kaveis kai:

	root at rxd:~$ cd /usr/man/man1
	root at rxd:/usr/man/man1$ ln -s man.1.gz woman.1.gz

gia va kaveis:

	root at rxd:~$ man woman

kai va pairveis apotelesmata.

Ki opoios eivai polu avtisexistns, kai ka0olou swbivistiko gourouvi,
mporei va perasei kai to parakatw patch sto /usr/man/man1/man.1.gz gia
va eivai pio swstos.  Gia va mnv avaferoume tnv allagn tou source code
tns /usr/bin/man, mazi me kapoies mikroallages se directories tou
sustnmatos (bl. /usr/share/groff/tmac/tmac.an)'n akoma kai allages stov
idio tov groff gia va katalabaivei kai to -man alla kai to -woman sav
options...

Tespa, uparxei meta kai to 0ema tou cat(1) pou egw 0a to 0ela va legetai
dog(1) 'n estw pussy(1), alla mallov paei makrua n balitsa.

Pavtyws, gia opoiov evdiaferetai va to proxwrnsei, as paei sto url:

	http://www.ceid.upatras.gr/~keramida/linux/woman.1.patch

gia va dei to mirko-patch pou ekava sto /usr/man/man1/man.1 sto spiti mou :)

--
Georgios E. Keramidas (keramida at ceid.upatras.gr)
"In the name of the Father, the Son and the Linux-spirit."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr