Hi

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Feb 3 12:17:44 EET 1998

On Mon, 2 Feb 1998, takisb wrote:

> (Re to Bus Error pou petaei to Gold kapou,kapou th einai?)

  Poio einai to Gold? An milas gia to Netscape, den einai kai tipota fobero.
Apla epideiknyei ta fobera "features" tou.

  To Bus Error einai ena trap (argh, PDP-11 mode) san to Segmentation Fault.
Alla enw to SIGSEGV erxetai gia na sou pei oti prospatheis na paikseis me
mnhmh sthn opoia den exeis prosbash, to SIGBUS sou leei oti prospatheis na
paikseis me diefthinseis opou den yparxei tipota: oyte mnhmh[0], oute I/O
syskevh[1].

  Opws ola ta lathi den exei fobero nohma sta sygxrona buses, alla sto
Unibus tou PDP-11 htan ena trap pou htan xrhsimo kai aparaithto.
Parepiptontws, oi arithmoi twn SIGSEGV kai SIGBUS (11 kai 7) einai ta trap
codes ths PDP-11 CPU gia tis antistoixes katastaseis (stous i386 to
antistoixo exception me to SIGSEGV einai to GPF [2] kai einai exception 13
[3]. SIGBUS den exoume stous i386). Oi platformes allazoun, alla orismena
pragmata menoun.

--------------------
[0] Core memory [4]. 4kwords ana quad h hex karta. Omorfa pragmatakia.
[1] Ta PDP-11 kai oi apogonoi tous kanoun memory-mapped I/O.
[2] General Protection Fault
[3] 13 ki atyxo.
[4] Alithinh core memory. Siderenioi daktylioi me tria kalwdia na pernane
    apo to kentro tous. Kathe daktylios = 1 bit. As mhn syzhthsoume gia
    access times, ok?

A.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk