compile W3 Emacs problems

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Mon Feb 2 13:54:54 EET 1998

kpapad at tee.gr (kostas papadakis):
>Gia xara se olous tous linuxatous kai mi
>
>exo tin version w3-4.0pre.14 kai exo katebasei episis kai ena paketo
>custom-1.9961 to opoio den 3ero ti einai, alla xreiazetai.

To custom, an den kanw lathos, einai ena paketo gia na rythmizeis eykola
tis parametroys twn paketwn toy emacs.

>Unable to load interpreter
>Core dumped

Mhpws prospathei na forthwsei ton emacs kai den ta katafernei;
O emacs einai fantazomai sto path soy, swsta;

Mia allh idea einai... Mhpws xreiazetai pio kainoyrgio emacs gia
na xrhsimopoihseis to w3-4.0pre.14; An einai poly kainoyrgio,
mporei na thelei ton teleytaio emacs (20.kati an thymamai kala).
Leei mhpws sta README toy oti thelei apo kapoia ekdosh kai panw;

Pantws, an baleis thn teleytaia ekdosh toy emacs, tha apokthseis
aytomata kai tis teleytaies statheres ekdoseis twn w3 kai custom
(mazi me ola ta paketa pou synodeyoyn ton emacs)

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr