Provlima me tin egatastasi tou RED HAT 5.0

Kokras Nikolaos kokni at eexi.gr
Mon Feb 2 18:12:44 EET 1998

On Sun, 1 Feb 1998, Valotasios George wrote:

> At 10:58 μμ 31/1/1998 GMT, you wrote:
> >An ginete na mou peite pos kai poia akrivos tha einai ta partitions pou
> >prepei na kano.
> >To provlima mou einai oti pao na kano install apo to cd alla otan fortonei
> >to Kernel
> >kai to hardware configuration kolaei(me boot disk to idio).To expert mode
> >to idio.
> >Ta partitions pou eho einai C: D: E: F:(CD-ROM).Ektos apo to C: ta alla
> >einai idia.
> >Eimai entelos apeiros me to linux.
> >
> >Efharisto Manos Eleftheriou
> >
> >poed at mailcity.com
> >--
>
> Kane 2 megala partitions ...
> 1 gia linux kai 1 gia dos ...

> Valotasios George

Swstes oi symboules sou (diafwnies bebaia analoga me to pws xrhsimopoiei
ka8enas ton H/Y kai kata synepeia pws xreiazetai ta partitions tou panta
yparxoune).
Omws, ama kollaei to installlation tou RH4.0-2-5.0, apo prwsopikh peira
exw na pw oti poly apla den briskei xwro ston disko !
An dhladh kata to arxiko boot den brei a)eleu8ero xwro gia neo partition
b)linux native partition, tote kollaei.
Synepws, exw na rwthsw to filo Mano, otan ekane thn egkatatastash tou,
mhpws isxye ena apo ta 2 parapanw ?

Nikos Kokras <kokni at aurora.eexi.gr>

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr