BSD stoixeia

Indigo Internet Cafe User user at indigo.gr
Wed Dec 9 22:00:58 EET 1998

Kapoios George Daflidis-Kotsis <gdk at demon.net> mas egrapse:

| Emena giati to FreeBSD mou xrhsimopoiei des? :->

Giati katebases sto /usr/src sou me to cvsup kai auta pou theoritika mono
autoi pou einai USA mporoun na feroun?

Pantos auta peri DES kai eleuthero distribution tou source, den einai tipta
mnv agxonesai.  Oi gnostes blakeies twn amerikanikwn nomwn einai.

Ki emena ta misa passwords einai me MD5 kai ta alla misa (twn users
pou eftiaksa meta apo kapoio cvsup) einai me des.

Einai na min ta pairneis me ta kontofthalma patents twra?  Ase, ase...

ciao,
giorgos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html