Ypsylh analysh sthn konsola, alla xamhlo refresh rate

Vasilis Vasaitis vvasaitis at waveland.org
Wed Dec 30 12:00:09 EET 1998

On Sat, Dec 26, 1998 at 02:30:26AM +0200, Yiannis Galanomatis wrote:
> Mhpws xerei kaneis pws borw na ayxhsw to refresh rate sthn konsola otan
> doulevw se 1024x768x32. H katastash einai apogohteftikh...
> Sta ...emmm, xerete, doulevw se 1024x768x32 at 75Hz, ara h o8onh
> mou ta yposthrizei. Omoia kai sta X.

  Fantazomai xrisimopoieis tin frame-buffer ipostiriksi tou 2.1.x. Sou
sinisto na valeis to SVGATextMode, kai tha vreis ti xara sou. Exei text
modes gia ola ta gousta, ase pou mporeis apla na antigrapseis kapoio mode
apo to XF86Config kai na to xrisimopoiiseis. Arkei vevaia na ipostirizei
to chipset sou. (Emena den to ipostirizei kai exo ksemeinei me mia analisi
80x34 at 60Hz mexri na vgei ipostiriksi gia Riva).

Vasilis Vasaitis
vvasaitis at waveland.org

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr