problnma me mail kai pine

Nikos Mavroyanopoulos ma06205 at cc.uoi.gr
Mon Dec 28 10:15:50 EET 1998

At 12:03 PM 12/27/98 +0200, you wrote:
>Exw balei se 2 PC redhat 5.2 kai evw to elm douleuei
>mia xara dev douleuei oute to pine oute to mail.
>Av pas va steileis kati me pine n' me mail
>bgazei to eksns la0os:
>Can't open hash database /etc/mail/deny
Poios vgazei to lathos? to sendmail h to pine? Pithanotata sto bgazei to
sendmail. To /etc/mail/deny
den einai to arxeio pou psaxnei to sendmail. Koitaei gia to deny.db (hash
database). Auto
dimiourgeitai apo ena scriptaki mesa sto /etc/mail  mkmaildb h kapws
etsi... mporeis
na to kaneis kai monos alla den thymamai poio einai to programma pou
dimiourgei ta .db arxeia.

>Avtwvns.

Nikos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr