NICs

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Dec 26 13:20:48 EET 1998

Hello Vmax!

  On 25 Dec 98, Vmax wrote to All with subject "NICs":

 V> - uparxoun kapoies sxetika f8hnes ( katw apo 15 xiliades )
 V> 100Mbps PCI NICs pou na uposthrizontai sto Linux? Kati eixa
 V> akousei gia kartes me to DEC Tulip chip?

Nai, einai kales kai fthnes. Poso fthnes de mporw na sou pw :^). Pantws apo oso
kserw ta teleytaia implementations ths kartas apo thn D-Link einai "sxedon"
idia me to design ths DEC alla oxi oso 8a eprepe gia na doyleyoyn oi drivers.
Prosekse to an skopeyeis na pareis D-Link.

 V> Yparxoun tetoies sthn ellhinkh agora? Epishs eixe
 V> kati f8hnes Intel PCI 100MBs to Plaisio nomizw, kanoun autes?

Nai, gia na tis bazeis katw apo thn porta gia na magkwsei kai na mhn kleinei
einai poly kales. Tipota allo de moy xrhsimepsan pote oi Intel NICs. (h
pi8anothta na exoyn beltiw8ei apo thn teleytaia fora poy tis dokimasa einai
mallon isopi8anh me thn pi8anothta na kaneis swsta diairesh me pentium).

 V> - to crossover kawdio douleuei sto Linux me 100MBps PCI NICs?

Nai, alla na prosekseis ti kawdio 8a xrhsimopoihseis, kai na kaneis swsta th
syndesmologia (aspro/pertikali,pertikali,aspro/prasino,mple,aspro/mple,prasino,
aspro/kafe,kafe apo th mia kai aspro/prasino,prasino,aspro/pertikali,mple,
aspro/mple,pertikali,aspro/kafe,kafe apo thn allh pleyra - AN ta 8ymamai
swsta). An de sou doulepsei me thn prwth, allakse kawdio - exw dei panw apo mia
fora cat.5 kawdio poy htan gia mpatses. Ayta peri kawdiwn.

--
Christos Ricudis
"Windows has detected that a gnat has farted near your computer. Press any
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr