KATW TO VI!

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Mon Dec 21 23:53:29 EET 1998

Costas wrote:

> An den goystareis filara, ftiaxto mono soy 'h allakse leitoyrgiko. Sampws oi commercial
> etairies soy lene tipota to diaforetiko? 'H mhpws aytos poy to eftiakse 6a prepei na
> ikanopoiei tis anagkes olwn mas?

Katse re file! An htan na exw meta3y ymwn thn idia antimetwpish gia to
leitourgiko me to "commercial", e 9a emena sto commercial gia na exw kai
kati na brizw!!!
Kai sto "ftia3to monos sou" 'hdh nomizw pws oti mporw kanw. Ftiaxnw ena
programma gia megalyterh eykolia sth xrhsh toy Linux (psakse sto
www.freashmeat.net gia to "GGUI") KAI kati paw na kanw gia ta ellhnika
sto Linux - lege me Ellhniko StarOffice Howto.

> Dokimase to AIX 'h to HP-UX kai 6a katalaveis monos soy poso eykolo einai to Linux. Ektos
> vevaia kai an sygkrineis to Linux me ta Windows kai ta NT's opote vgazeis la6os
> symperasmata. Mallon exeis ksexasei oti milame gia Unix perivallon, kai oxi gia ton
> antikatastath twn OS's ths MS.

Anaferomai sto kelyfos tou leutourgikou, oxi sto idio. Kai poios sou
leei pws prepei to kelyfos na einai gia daktylografous mono;;;
Sto katw katw ths grafhs to kalytero leitourgiko to eixe oSpectrum mou:
den kollhse POTE!

> Prepei na einai sta6ero kai grhgoro panw apo ola. Ta ypoloipa opoios exei xrono kai
> oreksh ta ftiaxnei.

Nai, alla na mh 3exname pws an den einai KAI eykolo ('h mallon xwris
logo dyskolo) kaneis den 9a asxolh9ei me ayto!

Alh9eia file, esy grafeis se assembly programmata;;  Kai an oxi,
giati;;  ;-)))

> Egw 100% toy xronoy moy eimai se X (CDE). Ti shmainei dhladh ayto gia na katalavw? Giati
> apo oso kserw ta X yphrxan prin ta anakalypsei h Apple kai h MS.

AYTO akribws lew! Gia fantasou prin bgei to XFree86 na elege kapoios
"filares, kalh h console alla an eixame kai ena grafiko periballon san
ta commercial X den 9a htan kai asxhma"...
Tote me th dikh sou logikh 9a eprepe na ton pyrobolhsoume giati oi antes
xrhsimopoioune console mono!

> Metaksy toy guru kai aytoy poy fovatai to plhktrologio yparxoyn ekatommyria an6rwpoi kai
> egw eimai enas apo aytoys. Egw apo thn parapanw frash den vgazw symperasma oti den toys
> 6eloyme, eksalloy poioi eimaste emeis poy 6a poyme poios erxetai sto Linux kai poios oxi,
> alla oti aytos poy fovatai to plhktrologio den prokeitai na endiafer6ei gia Linux kai
> akoma kai an toy to dhksei kapoios den 6a katalavei th diafora.

Symfwnoi.

> Na se rwthsw kai egw omws kati, poy moy exei meinei aporia. Posoys aploys xrhstes ksereis
> esy poy 6eloyn editor kai xrhsimopoioyn? Giati aplos xrhsths kanei mia sygkekrimenh
> doyleia, den asxoleitai me scripts kai perl kai editors. O vi oyte kai emena moy aresei
> alla den amfivallw oti einai taxytatos akoma kai me aytes tis kompleksikes leitoyrgies
> poy exei. An ton ma6eis mia fora, grafeis poly pio grhgora apo oti me opoiondhpote allo
> editor.

To erwthma einai GIATI na ma9w kati allo pali! (kai pali kai pali ...)
Ki an les pws einai mono gia scripts, kaneis la9os. Mporw na sou brw
xilies xrhseis enos editor, pera apo ton programmatismo. Akoma kai thn
epixh pou eixa window$, panta eixa to notepad anoixto!
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr