Liga sxolia gia to happening tou HELLUG

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Sun Dec 20 02:15:25 EET 1998

Kobw, kobw...
> Ara gia na pairnoun ta
> CD kapoioi paei na pei oti den eixan Linux. Dhladh einai kosmos pou twra
> 8a mpei ston kosmo tou Linux, pragma poly en8arryntiko.

Swsta. Mporeite na ypologizete (opw kanoume ki emeis), oti perasane gyrw sta
1500 atoma apo ekei.

> Diafora sxolia pou 8elw na kanw einai ta e3hs:
>
> 2) Mia apo tis distributions pou moirasthkan htan kai h SuSE. Ta CDs
> auta egrafan apanw "Evaluation Version". Kai akousa ta diafora atoma na
> lene "A, re...evaluation version mas edwsan...se 30 meres 8a stamathsei
> na douleuei" FOBERO :) Den e3hghse kaneis ti htan auto to evaluation
> version kai o kosmos ype8ese o,ti gnwrizei apo ta diafora programmata
> sta windows.

Ki ayto swsto, alla pou na prolaboume :-(

> 3) Poly wraio htan ena kapelo Pigkouinos pou e8ea8h. Pou 8a broume kai
> emeis tetoia? To forouse kapoios apo tous ypeu8ynous tou HELLUG.

O Evripidis (antiproedros). Einai hand-made. Rwtiste ton plirofories, exei
gelio :-)

> 4) Tosa polla distributions READHAT 5.2 den exei 3anapoulhsei o
> Papaswthriou se mia mera. Adynaton. Eixe meiwmenh timh (14 Kdrx apo
> 17Kdrx kanonika) logw tou happening.

Diladi poulise? Giati den ematha tipota. Oso gia tin meiwmeni timi, itan meta
apo protropi tou DS kai synennoisi me tous ypeythynous tou katastimatos :-)

> 5) Fantazomai polys kosmos apo auth th lista 8a htan to prwi sth
> Stournarh. Kai kapoioi edw mesa einai poly diashmoi. Autoi (3eroun poioi
> einai) 8a eprepe na exoun tipota tampelakia me thn email tous gia na
> tous gnwrisoume. Kakws den organw8hke etsi :)

Swsto pali, tin alli fora tha to skeftoume.

> 6) Gyrw sth 1:00 efyga apo kei. Ti egine meta?

Me liga logia panikos. Hrthe i tileorasi, o kosmos den efeyge, apantagame se
erwtiseis klp klp. Tha exete "episimi" enimerwsi mallon avrio.,

> Auta.
>
> Grapste ta dika sas sxolia apo to happening.
>
> Aris Sotiropoulos

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr