Accessing Unix from Linux.

Kaminakis Nikos nickam at venus.cs.teiher.gr
Sat Dec 19 21:23:01 EET 1998

On Sat, 19 Dec 1998, Costas wrote:

> Paides kalhspera kai kales giortes.
>
> Estw PC me W95 kai kapoy enas server poy trexei HP-UX. Ka6omai sto PC
> moy kai mesa apo ta windows mesw enos programmatos poy legetai
> ReflectionX exw access ston HP server, mesw X-Windows (CDE). Pws mporw
> na exw prosvash sto server mesw Linux? Oxi se terminal mode, alla se
> grafiko perivallon.

den 3erw ena kapoios to exei kataferei auto pou 0a ..ypo0etw oti mporei na
doulepsei ..
kaneis ena telnet sto linux sou ... 0eteis apo shell sou (analog ame to ti
shell exeis ..) display to_misito_mou_win95_hostname.domain:0.0
(se csh mporeis me setenv DISPLAY win95_hostname:0.0 kai se bash me thn
export , export DISPLAY win95_hostname:0.0)
kai meta grafeis auto pou grafeis se console otan 0eleis na sykwseis X p.x
startx -- -bpp 32 ..logika 0a sou peta3ei sto pc sou to perivallon twn X
auto vevaia mporeis na to kaneis kai me otidhpote programma pou trexei se
X, p.x to Xterm h' xftp h' ...oti 0eleis ...

auto pou lew den to exw dokimasei..alla exw dokimasei progs opws xterm kai
netscape se kapoion MIX server ...kai se X-win32

vevaia den 3erw ean  sto reflection prepei na dhlwseis oti 0eleis na
kaneis add ton xserver (dhladh to linux sou) kapws 0a prepei na to kaneis
..
to MIX den to exei ....an 0ymamai kala dexotan olous tous servers

apo deutera pou 0a to dokimasw to reflection...
toso kairo to exw (thanks evri) akoma den a3io0ika na to dokimasw...

auta ...

> Thanx,
> Costas Barakitis

nikolas