erwthsh gia firewalling

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Fri Dec 18 18:31:08 EET 1998

On Fri, 18 Dec 1998, Kaminakis Nikos wrote:

> [...]
> kanei mia douleia me ena allo misito NT sthn neayorkh
>
> gia na managaroume (emeis kai autoi ekei sthn NYC) trexoume sto NT ta
> e3eis
> - FTP
> - pcAnywhere
> - Microsoft DCOM
>
> 0elw na to valw piso apo firewall kai skeutomai poies portes na afhsw na
> gia na mhn ypar3ei provlhma sthn epikoinwnia twn 2 NT.
>
> mporei kapoios na mou pei se ti porta paizei to pcanywhere ( PRAGMATIKA
> EINAI POLY WRAIO kai voliko) kai to microsoft DCOM (ti einai auto??, linux

Eeee... To pcAnywhere basika den einai katitis san VNC? Den 3erw gia ayto,
alla gia DCOM, 3exase to giati einai basismeno panw se kati san RPC, kai
ta ports einai dynamic...

> kaikati allo ..ean sto firewall valw 2 anomoies kartes , exw mia ISA 10Mb
> mallon NE2000 , kai mia intel 10/100 (PCI) den 0a ypar3ei kapoio provlhma
> me thn leitourgia  tou e??? vevaia ola einai trial and error. alla mou
> fainete pio swsto oti se kati tetoia mhxanhma kalo einaina exeis oso to
> dynaton pio omoia pragmata panw...h' 2 isa ethernets h' 2 PCI kartes
> kai vevaia oi kartes na einai oso to dynaton tou idiou kataskeuasth.

ee... se linuxaki den 8a ta baleis? an nai, tote mporeis na baleis oti
8es. Ean exeis anomoies karts, bazeis aythn pou 8es ston kernoula kai thn
allh meta me modprobe. H, ean den 8es na exeis loadable module support se
firewall h exeis idies kartes, bale tis kai orise ta ioports sto lilo (gia
na mporeis na diakrineis eth0 kai eth1)

Tassos
--
Bassoukos Tassos