CD me SO-5, WP-8 kai Sybase

Dimitris Stasinopoulos reverant at hol.gr
Fri Dec 18 21:23:48 EET 1998

Gia to SO5 den ksero an tha mporeso, giati isos na exei ginei corrupted. Exo
omos to SO4 se tape, an thes na to katebaso apo to tape kai na ta balo mesa
to CD, egine. Gia tin timi analoga me tin talaiporia tis Sybase... :-)

Michalis Kabrianis wrote:

> On 18-Dec-98 Dimitris Stasinopoulos wrote:
> > Pes megethos kai URL. Min einai tipota san to SO5 eh?
>
> Apo AIX se bolevei? (Min se stelnw ameriki twra...)
>
> ftp://mk.aua.gr/pub/sybase/sybase-ase-11.0.3.3-1.i386.rpm (32697133) kai
> ftp://mk.aua.gr/pub/sybase/sybase-doc-11.0.3.3-1.i386.rpm (8494730)
>
> Einai kai megala, to kserw. An den mporeis den trexei kai tipota.
>
> An pali se bolevei pio poly i Ameriki....
>
> ftp://ftp.caldera.com/.private/3rJ.4Xaqp1.2/sybase/
>
> Pes mas kai posa theleis :-)
>
> Michalis Kabrianis
> kabrianis at hellug.gr
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

*                    The Reverant                    * I I *
****************************************************** N S *
*  Minister for the Computers & Technology Area  at  * F   *
*               F o r t u n e   C i t y              * O T *
*             http://www.fortunecity.com/            * R H *
****************************************************** M E *
*     Web Site: http://reverant.fortunecity.com/     * A   *
****************************************************** T W *
*  Assembly Language Programmer & Web Site Designer  * I A *
****************************************************** O Y *
* email : reverant at fortunecity.com *  ICQ: 14965697  * N ! *
*"Electronic communication is becoming an increasingly     *
*important part of our life and everybody must learn to    *
*understand the possibilities of these new and powerful    *
*media. By controlling the media, you get access to all    *
*important information in the world.                       *
*Do not underestimate the value of information.            *
*Information is the most powerful thing in the world.      *
*To control the flow of information means even more power. *
*In the future, those who control the flow of the          *
*information, will control the world."                     *