New hard disk (a minor point)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Dec 18 15:47:24 EET 1998

Dimitrios A Glynos wrote:

> >1. Ton kaneis mount katw apo to /usr1
> >2. Antigrafeis olo to /usr sto /usr1 (gia tropo des paliotera postings sti
>  lista)
>
> mia mikri aporia:
> genikotera otan exoume na antigrapsoume megales dendrikes domes pou
> periexoun kai simantika symlinks (px. to /usr) stin periptwsi mas,
> den einai asfales na kanei kaneis cp -a /usr /usr1 ??
>
> an oxi me ti parametrous prepei na ginei auto ?
>
> euxaristw ek twn proterwn.
> dimitris

Exo kanei polles fores tetoies metafores (psalidizontas disko apo win... :-),
toso sto /usr, oso kai sto /usr/local. Kano panta cp -a kai den eixa pote kanena
provlhma ... To -a prospathei na diathrhsei oso perissotera pragmata mporei
(permissions, symlinks, dates klp) kai ap oti fainetai ta katafernei mia xara

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr