Partitions kai alla pola

Michalis Kabrianis mkab at forthnet.gr
Fri Dec 18 14:49:04 EET 1998

On 18-Dec-98 George Daflidis-Kotsis wrote:

> An kaneis recompile ton kernel me multiple devices support, nomizw nai.
>
> Den to exw kanei pote alla ta docs auto lene....
>
> --
> -- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --

Egw pali pou to ekana, an thymamai kala, ithele gia na dimiourgiseis to
multiple device na to kaneis initialize, to opoio exei kai ena mke2fs mesa.
Ayto itan gia stripping kai oxi gia linear (pou mallon linear thelei o filos
mas). Menei na brethei o gennaios pou tha to dokimasei na mas pei :-)

P.S. oxi kai toso gennaios giati den einai ypoxrewmenos na to kanei. Mporei na
stamatisei tin diadikasia prin kanei to mke2fs, kai apla na min tou doulepsei
to md. Ti eixe ti exase diladi.

Michalis Kabrianis
kabrianis at forthnet.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr