Provlima me sindesi se provider

ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΣ serafeim at otenet.gr
Thu Dec 17 08:01:43 EET 1998

Geia sas,
 eimai enas neos xristis Linux kai exw ena provlima kata tin sindesi me ton
internet provider mou(otenet) mesa apo linux. Exw prospathisei toso me to
minicom oso kai me ezppp kai to apotelesma einai to idio: Afou kalesei
kanonika ton arithmo tou provider, argei para poly na emfanisei tis
diafores plirofories stin othoni tou termatikou, diladi ta user access
authentication, tin grammi pou exw ktlp, me apotelesma na pernaei peripou
ena lepto kai na kovete i sindesi legontas : timeout expired, protou na mou
dwthei i dinatotita na grapsw username kai password. To provlima ayto den
mou to emfanizei oute sta Win 95 oute kai sta 3.1, opou emfanizontai oles
oi plirofories se midamino xrono. To modem pou exw einai
ena Supra 33.6 eswteriko kai exw to Slackware Linux me 2.0.35 kernel,
episis gia tin klisi tou arithmou dinw ATX3DTnoumero.
Yparxei kapoia lysh gia ayto to provlima?

Papastefanos Serafeim
serafeim at otenet.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr